såå inte okej..!


Alltså helt seriöst vad är det med vissa killar ? ;o detta har hänt flera gånger nu och nu börjar jag bli jävligt trött på de, det känns som att vi tjejer bara är ett jävla sexobjekt för vissa killar, men då menar jag verkligen inte alla killar men ändå många eftersom det har hänt ett flertal gånger nu. Jag har världens underbaraste kille och det vet jag, men bara för det så ska jag inte mista mina killkompisar och det är inget fel med att ha killkompisar heller, för det är ju inte precis som så att jag håller på med varenda kille jag snackar med, nej för det gör jag inte för jag har en kille som jag älskar och behöver inte få bekräftelse av någon annan om att jag duger å allt sånt men jag är en sån tjej som tycker det är lättare att snacka med killar och vara med killar för då är det inget tjaffs utan man bara gör det som kommer. Men visst jag får begränsa mig nu med när jag har kille jag är inte som jag var innan utan jag har förändrats jag med, men det blir ju så. Men saken är den att jag skulle aldrig mista mina killkompisar bara för att jag har skaffat kille, om han inte kan acceptera mina kompisar så är det ingenting att ha för har man en kille så borde han lita på en och veta att det bara är kompisar och inget mer och det är jag jävligt glad att daniel gör :) men samtidigt skulle jag aldrig vilja att min pojkvän skulle sluta snacka med sina tjejkompisar bara för att jag kommer med in i bilden, aldrig det finns lixom bara inte. Han ska få snacka med vem han vill utan att jag ska bli svartsjuk och tjurig. Jag är inte en sån tjej som blir svartsjuk lätt, blir nästan aldrig de för jag litar på den jag är tillsammans med och sabbar han det så vet jag ju att han inte är rätt kille för mig, då är det lika bra att förklara och berätta hur det ligger till. Visst jag har gjort misstag i livet med, men gjort är gjort, jag har iallafall lärt mig av mina misstag så jag vet vad jag ska göra och inte göra om. Oj vet inte vad jag skriver längre men skriver om det som kommer upp i mitt huvud nu (a) men ah för att få ett slut på detta och få ett sammanhang med det jag började skriva om så, det som den killen över har skrivit och gjort är bara så inte okej, lixom vemfan skriver "vad ska jag me dig till?" bara för att man har kille, då vet man direkt vad han ville från början och såna killar kan bara så gå bort, och saken är den att dagen innan hade han med tjej och då var han inte likadan utan vi snackade om allt möjligt lixom helt naturligt som vanliga kompisar sen bara ah vad ska jag med dig till ? alltså hallå? vad tänker killen med? inte hjärnan iallafall.. så ni killar som läser detta och även tjejer då med tänk efter vad ni skriver och gör och tänk på att man behöver inte precis ligga med alla man snackar med utan man kan faktiskt snacka helt vanligt med, men jag har lärt mig mycket utav detta nu och det är att de flesta som lägger till än på facebook som man inte känner är ofta bara ute efter en sak så ah tänk på det nästa gång ni accepterar vänförfrågningen på facebook kära bloggläsare.. :)

LOVE/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0