spegel, spegel på väggen där..

förlåt för den dåliga uppateringen idag, men har pluggat nästintill hela dagen
har stått framför speglen och övat på mitt engelska föredrag som är tills imorgon
haha måste ha sett roligt ut att se mig stå där framför speglen och pratat med mig själv, men det är är ett bra knep att öva på för att känna sig säkrare
jag känner mig jätte osäker på engelska och är väldigt nervös inför morgondagen
men förhoppningsvis så går det bra, de saker jag ska tänka på är att ta det lugnt, prata långsamt och hålla ögonkontakt med klassen, men det går som det vill
nu ska jag öva lite till sen krypa ner i sängen och sova lite, godnatt alla fina :*<3

Kommentarer
Postat av: aamanda

så jävla söööööt! <3

2012-01-30 @ 23:00:41
URL: http://amrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0