visste ni det här om mig?

Jag skulle egentligen heta Lisa, om pappa hade fått bestämma
Jag älskar överraskningar
Jag är inte mörkrädd, men det värsta jag vet är mörker
Jag äter nästan aldrig frukost, för kan inte äta på morgonen
Efter gymnasiet vill jag flytta till USA och plugga vidare där
Jag har stor fobi för fötter, de är det äckligaste jag vet
Jag försöker alltid att vara glad även fast jag är ledsen
Min stora dröm är att bli modell
Jag hatar när killar snaggar sig
Jag älskar verkligen Disney Channel
Jag är rädd för att bli lämnad helt ensam
Jag vill flytta från jönköping
Den som vet nästintill allting om mig är Alicia
Jag saknar AD något sjukt enormt mycket
När jag är ledsen går det jämt ut över min mamma, vilket jag hatar men kan inte rå för det
Jag har världens underbaraste pojkvän
Jag är nästintill rädd för alla insekter
Jag är sjukt skoltrött
Jag hatar att gå och lägga mig men älskar att sova
Jag har alltid svårt för att somna på kvällarna
Jag gillar att se skräckfilmer, men ångrar mig alltid efteråt
Jag hatar att vara ledsen inför andra människor, även mina närmsta vänner och familj
Andra tjejer brukar automatiskt tycka illa om mig innan dom lär känna mig
Jag har sjukt lätt för att börja gilla någon men svårt för att bli kär
Men nu är jag verkligen kär
Jag älskar Maria Montazami. Alltså på en skala 1-10 hur klockren är inte den bruden?
Jag hatar sånna som inte står för de dom säger
Jag är inte sån tjej som är svartsjuk, min kille får snacka med vem han vill och umgås med vem han vill för jag litar på honom och om skulle han sabba det så kan han bara dra :)
Jag vill ta hål i tungan
Och även tatuera mig när jag blir äldre
Jag äcklas utav när någon tar för mycket smör på mackan
Jag hatar att vara osams med folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0