5 september 2011

nyss hemkommen från skolan, eller kanske inte nyss men för typ en och en halvtimme sen eller något, ahah så inte nyss någonstans men aja :D
idag blir det plugg och sen senare ikväll ska jag träna :D
inte precis jätte taggad på det idag för fryser ihjäl, hade orientering ute idag när det verkligen spöregnade :( iiihh fett boring asså (a)
men ah iallafall ska ändå bli lite skönt att träna då
för man känner sig så duktig efteråt :jj haha så det är väldigt skönt att träningarna har börjat som vanligt igen :D
men ah nu ska inte jag tråka ut er med detta.
men ska även ta och försöka börja på med headern och designen åså, om jag hinner det idag så får la se :D
men här kommer en bild på mig och baby, så uppaderar jag sen
puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0