jag har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik!

Har helt glömt bort bloggen denna helgen
förlåt för det
men har haft en sjukt underbar helg med älsklingen,
började med att han kom till mig i fredags, så kollade vi på film och sånt
sen på lördagen hade jag match, så han och mammi kollade på matchen, gick faktiskt bra fast vi förlorade med 1-3 men ändå så var det bra :) sen åkte vi hem till daniel, och gjorde  pumpor haha, och åt gott åså , eller dom åt skaldjur men sånt där gillar inte jag haha så fick lövbiff och potatisgratäng (a)
sen idag vaknade vi typ vid 11 och kollade på skräckfilm, kan ju säga att jag inte kommer kunna sova inatt :( inte själv iallafall , men jaja sen åkte jag, daniel, hans bror och hans pappa upp till axamo och sprang, haha duktigt jag vet :D
vid 5 kom mamma och hämtade mig så skjutsade hon mig till stan för att träffa beno, emma och ellie :D
sen ikväll har jag bara chillat med brudarna, fett nice :D
men ah det var la de :D så här kommer lite bilder från helgen
ciiaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0