Dag 4 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är helt klart sommaren, det är verkligen den bästa årstiden enligt mig
visst jag älskar vintern med men det är mestadels för att det är jul och snö
annars hade den kunnat kvitta för hatar verkligen kyla (a) så om jag hade fått bestämma skulle det gärna få vara vinter 2 månade alltså december och januari och resten av året skulle varit sommar, sol och värme och sånt, fatta vad sköööönt, slippa frysa, kunna gå i sommarkläder nästan hela året om. Fast ioförsig så skulle det nog bli jobbigt i längden också för trots allt våren och hösten är ganska mysiga dom med, men sommaren är iallafall min favorit årstid, för jag är nog trotsallt en sol och värme människa eller vad man ska säga :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0