Dag 2 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt mål här i livet är att lyckas med något stort, jag vet inte vad än men jag vill bli ihågkommen för något jag vill att folk ska veta vem Daniella Backman är. Mest av allt vill jag bli modell och från och med nu ska jag försöka ta tag i det så att det kanske en vacker dag blir verklighet. Så om jag skulle få bestämma min framtid här och nu så skulle jag bli en toppmodell som bor i LA och lever livet med massa plåtningar, castings, events, shopping och allt sånt där. Men nu kan vi inte bestämma våran framtid utan man får kämpa sig fram, vissa mer och vissa mindre. Men jag ska verkligen kämpa för det här för de är något jag velat länge. Så min högsta dröm/önskning är att få bli en känd toppmodell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0