världens bästa (L)

Hej bloggen :D
är på mycket bättre humör nu, för har haft världens underbaraste helg :D
har varit med älsklingen hela helgen och ja finns mycket att säga men som om någon bryr sig typ ?
har iallafall träffat hans släkt, lite smått pinsamt men ja kul att få träffa dom iallafall :D
sen har vi myst järnet och jaodu det är sjukt hur mycket jag älskar den killen alltså , känns verkligen så jävla underbart att jag träffat honom och att han är min, bara min (L)

men ja sitter just nu och kollar på Vm-finalen USA-Japan och ja hoppas på att usa vinner nu dåva , det står 2-2 och nu fick usa frispark i sista minuten hoppas de sätter den dåva :D
och ...... dom missade :(
men jaja nu blir det straffar iallafall och det är ju faktiskt kul fast sjukt spännande, men eftersom jag inte bryr mig så mke om vem som vinner så äre ju chill :D

men har inga bilder från helgen , för är verkligen sjukt dålig på att ta kort när jag är med daniel :( ska bli bättre jag lovar (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0