25 januari, 2011!

Jag är nog världens sämsta på att uppdatera, helt seriöst'
känns som om jag tjatar om att jag ska uppdatera bättre hela tiden
men ändå så blir det ingen ändring på deT ;o
men aja jag ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera nu
och försöka att göra bloggen lite intressantare, för hur kul är det att läsa om vad jag gör hela tiden
och eftersom att de inte händer så jätte mycket intressanta saker i mitt liv just nu
det är mesta dels skolan å sen typ kompisar och så,
så har jag inte så mke att skriva precis xD
men aja kanske ska ha nån frågestund eller någonting framöver
men då måste statistiken höjas lite xD

men iallafall idag var jag på a6 med emma,
så här kommer lite bilder på vad jag köpte :')


svart kortarmad kofta, H&M 199:-

Leopardleggings med lite svart, H&M 129:-

Grå magtröja, H&M 79:50:-

Bh, H&M 149:-

Svarta
lacktights, MQ 199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0