hellu :D

vaknade kvart i 10 idag och fixade mig, gick ut med hunden och lite så :D
gick därefter till skolan som började 11.30 och hade spanska
vi hade hörförståelse och skrivförståelse och det gick verkligen sämst ;o
sjukt svåårt men får hoppas på att jag blir godkänd iallafall :)
efter lektionen så slutatde jag för dagen, fett skönt att vara i skolan i 40 minuter och sen gå hem igen ;) lyyx verkligen
och nu sitter jag här, ska väl ta och börja städa mitt rum lite och sen kommer älsklingen hit :D dagen kan ju inte bli bättre :D
hoppas alla ni har haft en lika bra start på dagen som jag
pusss :*
sötnosarna får stå för bilden
och kan bara säga att jag saknar gothia väldigt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0