Rätt svar: dykning!

Ja som sagt det rätta svaret på vad jag skulle göra igår var att dyka och emelie var den första som svarade rätt, klicka på namnet så kommer ni till sötnosens blogg! :D
men iallafall igår var jag och dök med älsklingen, hans familj och hans faster m. familj
det var verkligen sjukt roligt, visserligen var det innomhus i en pool så man såg ju inget kul men ändå det var en väldigt häftig känsla, det motstrider lixom allting man lärt sig innan, man kan andas under vatten fatta, lite konstigt i början men jag lärde mig snabbt.
Detta är någonting jag alltid drömt om att få göra och nu har den drömmen gått i uppfyllelse
så nästa gång detta händer så är jag utomlands och kollar på massa fiskar, fatta vad niice :D
Dagen igår var verkligen hur lyckad som helst och det är någonting som måste göras om!!!
tog aldrig några bilder, men nästa gång är det jag som är med på såna här bilder! ;)

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Ha en mysig fredagskväll!:)



KRAM / http://issas.nu

2012-01-13 @ 20:13:54
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0