Gothia 2012!

Kan ju börja med att säga att jag är hemma nu iallfall, kom hem igår typ vid 3 tiden
och jaodu vet inte vad jag ska säga förutom att hela cupen var så jävla bäst, kommer nog aldrig glömma den eller inte på ett bra tag iallafall, 4 dagar i göteborg med världens bästa lag kan det bli bättre ? nja skulle inte tro det, asså shit jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag och jag vill bara tillbaka :(
den enda nackdelen var att jag saknade daniel, men annars var allt helt perfekt!
av 5 matcher vann vi endast 1 men med 3 mål gjorda emilia avgör matchen 19.59, sista sekunden så är och kommer den matchen alltid vara oförglömlig, glädjetårar ftw!! :D
vill verkligen bara tillbaka, till hotellet, hotellfrukosten, umgås med bästa laget, göteborg, dampdansen, spårvagnarna ALLTING verkligen!!
Ni som läser kanske inte förstår hur underbart allt var, men Huskvarna IK hade det nog iallafall bäst för som sagt vi är nog det bästa laget, kanske inte på plan men vi har den bästa sammanhållningen och med emilia i farten så har vi nog roligast av alla andra lag för man kan nog inget annat än att älska den tjejen ;)<3
(bilderna är tagna från lisafisa berg & hanni panni carlgren)
Bästa laget, bästa tjejerna LOVE!!♥

Kommentarer
Postat av: emilia

danni texten säger mer än allt,utan dina 3 mål hade vi inte vunnit matchen, saknar fan gothia sjukt mycket vill bara packa alla saker och åka tillbaka och vinna den sista matchen med, hahahahh vårat lag är fan bäst lovar finns inte ett ända lag i sverige så slår vårat, älskar er tjejer som läser denna extrema låna bibel texten ska nog satsa på författare i framtiden aja nu kör vi fair play cup med danni gör våra mål vinner våra matchen glöm inte en det viktigaste MANGE BJUDER! :D <3

2012-01-14 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0