Chilling in tha school !!

Sitter här i skolan har har NO, och ja det suger  så det får bli en liten uppdatering :D
fast egentligen har jag inte så mycket att skriva förutom att jag längtar till sportlovet väldigt mycket :D
vill åka iväg någonstans men vet inte vart :D kanske skövde till min syster om hon inte har lov då förstås
eller stockholm eller göteborg eller något :D det hade varit fett gött så får väl hoppas att nån söt liten sak vill följa med mig (a) <3
annars blir det väl chill med kompisar och daniel åså, haha men det behöver jag kanske inte planera nu, men längtar iallafall dit ;)
idag blir det plugg efter skolan, måste läsa ut en bok tills imorgon :( sen hade jag tänkt dra ut och springa men eftersom att snön har kommit så får det nog bara bli en långpromenad med syster istället :)

Kommentarer
Postat av: bexollila.

tack så mycket, vad glad jag blir !

2012-01-10 @ 22:29:29
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0