väntar på baby!

Sitter här och väntar på att baby ska komma hit (L)
har precis städat mitt rum duktig som man är :jj
så borde nog plugga lite nu med så jag blir ännu duktigare :jj
fast lär inte gå så bra , för suger på historia och vi ska göra massa frågor and shit ;o så väntar nog tills daniel kommer hit så får han hjälpa mig :j thihih (a)
men ah har la inte så mke med att säga förutom att denna skoldagen var fett med onödig ;o
vi började 11.30 hade 2 lektioner med lunch imellan då och slutatde 13.25 haha sjukt onödigt xd
men jaja, taggar helgen nu dåva :D
och maaaatch på söndag, fett taggad asså och vi måste verkligen vinna :D
men aja, ska nog ta och börja plugga lite nu då,
här får ni även en bild på dagens outfit :)
puss <3
okej jag ser jätte rädd ut osvosv.. men hinner inte ta någon annan bild, så ni får stå ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0