skoltrött? ehm jaaa!!

sitter här med ett försök att plugga, men det går verkligen inte bra
engelska glosorna vill inte fastna i mitt huvud och jag som brukar få in dom direkt
historia läxan fattar jag inte ett skit av, jag bara läser och läser men vet inte vad jag läser
det är något som distraherar mig men jag vet inte vad ?
kanske att jag tänker på helgen, hur kul den kommer bli ?
eller tänker på höstlovet som verkligen måste bli bäst?
just nu flygar alla möjliga tankar runt i mitt huvud förutom det som måste göras 
PLUGGA!!
åh jag orkar inte, vill ha helg, höstlov, jullov men mest utav allt sommarlov :((
men okej nu ska jag göra ett sista försök på att plugga, sen sooova !
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0