sitter och lyssnar på slipknot..

HAHAH blev förvånad själv när jag upptäckte vad jag satt och lyssnade på
det är verkligen inte min musik smak eller något jag lyssnar på , har rent ut sagt hatat denna typen av musik innan
men denna låten var fan gó
förstår inte att jag sitter och säger det men ah det är sanningen
men ah ikväll blir det bara mys and so on, så detta får väl bli min låt för kvällen och cs på det med, helt awesome :D
och senare ikväll blir det att åka hem till pappi och träffa efterlängtade lillasyster och bror, eller mjaa om han är hemma då, hoppas faktiskt det, för miss him :(
så det blir väl till att sitta och spela wordfeud med bror, pappa och bigsis, HAHA sånna nolifer är vi
men jag vinner iallafall :jj eller ? ;)
men ah men ska jag spela, så vi hörs ikväll, puss :D


it´s not my style, but i love it<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0