R.I.P Stefan Liv, jönköpings stolthet♥

tror inte jag har fattat vad som hänt förens nu,
jag var helt chockad när jag såg att en kille på facebook skrev r.i.p stefan liv ?
trodde det var en facerape eller att någon bara drev, men sen såg jag att någon skrev något om aftonbladet, så jag klickade in på sidan och läste vad som hänt
de var inte säkra på att han var med på planet
men sen lite senare kom beskedet, han var med och han hade omkommit
jag förstod inte, fick inte in det i huvudet, han kan inte vara död , det går bara inte..
inte förens nu har jag fattat vad som hänt, det var nu tårarna kom,
det är så sjukt sorligt, för fatta hur många som verkligen såg upp till honom, hur många som hade han som idol, jag var en av dom, när jag var liten verkligen älskade jag honom, han var en orsak till att jag började på hockey som liten
och nu tar bara allt slut ?
jag tänker på smärtan hans familj känner och det får mig att börja gråta ännu mer..
tänker även på alla hans nära och kära och hela hv71 som mist en hjälte
alltså detta går inte att förstå, vill inte tro att det är sant, hoppas fortfarande att de fått fel besked , att han hittas levande någonstans, men har insett att det kommer inte ske..
han har försvunnit, han är borta och det är det som är så hemskt!
vila i frid stefan liv, du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan!♥♥


r.i.p Stefan Liv-2011.09.07♥

Kommentarer
Postat av: Stefan Liv

R.I.P Stefan, otroligt duktig målvakt.

2011-11-06 @ 01:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0