ny klubba :D

Ny klubba nu då :D
det blev en fatpipe/ fat lady alltså en fatpipe för tjejer ?! i think :D
men ah är faktiskt nöjd och hoppas den är bra så att det går bättre att skjuta nu asså
men ahh verkligen fett pinsamt när jag skulle köpa klubba
för det var en snubbe som skulle böja min klubba då åsen han bara hur vill du ha den jag bara eh jag vene xd så böjde han till den ivarjefall och sen bara ah du kan gå och skjuta på det där målet och prova
jag bara eh.. nej jag går inte in å skjuter där, för det stod fett mke killar där xd
så jag vägrade, men han bara jo du måste..
så ah tillslut tog jag modet till mig och gick in och sköt och alla bara kollade, hahah fett pinsamt asså xd men aja klubban verkade bra iallfall :D
så här är den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0