ibland inser man att man ska lägga sig lite tidigare!

HAHAHAH ah jag har nog börjat inse att jag är väldig fail IBLAND xd
ahmen jag var nog ganska trött imorse när jag packade väskan till träningen för glömde det viktigaste av allt, BH:N, HAHHAHAHAH asså hur lyckas jag ? 
men ah det började med att jag hade träning på morgonen och då hade jag på mig träningskläderna däribland sportbh och ah hade ju matchat outfiten väldigt bra, eller ? nej hade röda byxor och ROSA långa strumpor, asså ah jag är fail, men hittade inga andra långa strumpor hemma, för dom är i tvätten så ah jag tog dom rosa för var tvungen att ha ett par långa för hade fett orakade ben så ville inte skämmas för de (a)
men sen efteråt kom jag på att jag kunde bytt kortbyxor men ah det tänkte ju inte jag på imorse för som sagt jag sov nog när jag packade väskan och satte på mig kläderna xD
men nej det slutade ju inte där, utan sen när jag hade duschat och skulle sätta på mig kläderna så hittar jag inte bh:n, fick panik men hittade verkligen inte den
så japp det fick bli att sätta på sig linnet, sen en lite tjockare stickad kofta som jag som TUR var hade, min räddare i nöden verkligen, men ah så jag har fått gå så hela dagen idag, utan bh :(
fett obehagligt och pinsamt , och just IDAG när detta händer så ska vi ju självklart ha två muntliga föredrag inför hela klassen så jag stod där framme och skämdes ihjäl kind of,
men som tur var så syntes det nog inte att jag missat bh:n ;) men kändes obehagligt ändå
så ah nästa vecka vi ska ha träning så står Bh:n på packningslistan allra längst upp HAHA!
jag är smart, ja det är jag :jj
och ah här har ni min fina outfit dåva (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0