hej :)

hellu allihopa :)
kom hem från träningen för en stund sen, tränade inte för mår inte bra idag, är sjukt förkyld och tror jag kan ha feber med så var bara och kollade på träningen idag som sagt, så nu har jag ätit kebab med mammi och sitter just nu och kollar på svenska hollywood fruar, haha min framtid ? fett chill hade det vart iallafall (a)
men ska snart krypa ner i sängen och snacka med älsklingen å sen sova ,
så får vi hoppas på att jag mår bättre imon :)
men iallfall lovade ju igår att jag skulle berätta om helgen så här kommer det för ni som vill läsa :)
i fredags var jag med hanna hanni carlgren, hihih fett med mys, vi gick till ica och köpte godiiiiis, sen kollade vi på idol och snackade och hade as chill, sedan drog jag hem och där hade bigsis fest, så fick bli att umgås med folket där, satt typ och snackade med alex resten av kvällen, sån sjukt go kille , haha.
sen på lördagen vaknade jag upp vid 9 kanske, sen vid 11 kommer syrran in och säger att jag ska följa med till donken, så vi drog dit och åt frukost/lunch, haha fett gott :D
sen chillade jag la mestadels av dagen, spelade truck mania osv. haha beroende framkallande? svar JA ! :D
men sen drog jag hanna, hanna och emma till hanna :D haha många hanna där ja, men ah till en början var det rätt chill men sen fuckade allt ur totalt, orkar inte gå in på några detaljer, men ah jag är sjukt glad att hanna C var där iallfall som räddade min kväll lite iallfall :) iiih sen sov hon hos mig med :)
och i söndags vaknade jag och hanna upp, så fixade vi oss och åt osv. sen drog vi till bankeryd och träffade daniel och rasmus , vi chillade mestadels och kollade på film and so on, sjukt mys verkligen.
men ah sen har det väl inte hänt så mke mer
så helgen har varit både sjukt bra, men ändå sjukt pissed off
här kommer iallafall några bilder från helgen, eller i lördags då <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0