frågor utan svar?

Jag saknar sommaren 2010 något enormt mycket :(
då var verkligen allt helt perfekt och då var allt så jävla chill
denna sommaren har sugit röv och längtan efter 2010 har varit enormt stor :(
alltså åh, vill bara tillbaka till då allt var perfekt
den sommaren var verkligen problemfri, bara massa skratt och glada miner
vad har hänt sen dess? jo massor, men varför förändrades det så fort ?
från en sommar till en annan gick det från toppen till botten ?
så kan det ju inte va ? eller ? jo ?
saknar alanya, vätterfesten, vätterstranden, piren, donken med allt chill folk
och jag saknar alla man träffade då
vart har dom tagit vägen ? alla är lixom som bortblåsta ?
personer som gjorde sommaren till den bästa, bara helt borta?
finns det svar på frågorna ? finns det de?
isåfall ge mig ett svar, ta mig tillbaka, dit då allt var underbart!
jag, fidde, kim, världens skönaste killar, asså det är sjukt vad jag saknar
dom och den dagen, så jävla bäst!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0