snabbuppdatering!

Det får bli en snabbuppdatering mellan pluggningen
har pluggat nästintill hela dagen men kan typ ingenting ?! usch... :(
mitt första IG ? eller juste vi har inte såna betyg längre så mitt första F ? Fail :(
nej usch jag ska tänka positivt nu, ja det ska jag
får ta och plugga järnet nu det sista ?
orkar jag det ? yeees , för jag måste :( vill lyckas, ska lyckas, kommer att lyckas
mittt mål nu dåva :D
haha asså ah är jävligt trött så vill bara sova, men yepp det har skolan förstört så det kan jag inte :(
taggar dagen imorgon, eller efter samhällsprovet, då blir det helg
fett chilll, längtar galet mycket , så nu ska jag plugga det sista sen gå och lägga mig
sen upp till skolan, ha lektioner, göra provet, sen heeeeeeeelg :D
haha men puss så hörs vi imorgon och önska mig lycka till (A)
här har ni också en bild på klänningen jag köpte som jag lovat
iihhihi min nya favorit (a) kärlek på den (L)


Kommentarer
Postat av: Nea:D

lycka till♥

2011-10-06 @ 21:57:33
URL: http://livetsomlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0