Jag är inte mörkrädd, men är livrädd för mörker...

Min största rädsla är att bli lämnad själv
Bli lämnad i mörkret, där inget ljus finns
Den senaste tiden har jag blivit så himla sällskapssjukt
Vill inte vara ensam någonting och speciellt inte om nätterna
Hatar att sova själv, har därför väldigt svårt att sova, känner oro i kroppen
Har tillochmed börjat sova med min gamla gosekanin,
Och snuttefilt som jag hade som barn
De får mig att känna trygghet, får mig att tänka tillbaka
På de gamla tiderna
Jag sov jämt med min snuttefilt och kanin som barn
Vart jag än skulle så följde dom båda med
Och nu har jag börjat igen ??
Asså åh, saknar Daniel, saknar att sova jämte honom
Saknar att känna hans närhet om nätterna
Häromnatten gick det så långt att jag var nära att lägga mig jämte mamma
Bara någon finns där, vem som :(
Asså ååh.. hatar att vara såhär sällskapssjuk :((
Men nu ska jag ta min gosekanin och snuttefilt och gå och lägga mig
Försöka somna, om inte så lägger jag mig jämte mamma inatt
För orkar inte med denna känslan längre
Nattinattii !! ♥
Min trygghet när inte Daniel ligger vid min sida!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0