..

ååh idag har det varit en sån där lam dag
har inte gjort någonting verkligen, har bara velat försvinna genom marken för ett tag
tårarna är inte långt borta men vet inte ens varför
jag mår bra och har inget att oroa mig över, men ändå finns tårarna där
tror jag börjat få en höstdepression eller något,
hatar att det är mörkt ute, hatar mörker verkligen, vill att det ska komma snö och att julen ska vara här
älskar julen men hatar mörkret, men därför är det bättre att det är snö ute för då blir det ju ljusare right ?
Men nog om det , nu ska vi tänka framåt och på allt positiva :)
har helt glömt bort den där dag-för-dag listan, i knew it :)
men jaja ska ta igen det jag missat, eller ah iallafall fortsätta,
men gör det snart för måste göra spanska läxan nu så vi hörs sen , puss :*
gammal bild på sötnosen och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0