vilse ?!

Hej bloggen!
kom nyss hem från skolan och dagen har varit fett tråkig ;o
först hade vi två lektioner och sen skulle vi gå upp till IKHP !
asså det var fett jobbigt för den backen är ju inte så kort om man säger så, men man känner sig duktig nu efteråt iaf :jj sen hade vi orientering där uppe, så fick vi välja på en lätt och en svår bana typ, och duktig som man är så tar jag ju den svåra men problemet är ju att då skulle vi orientera helt själv ;o jag har verkligen sämst lokalsinne och suger på att läsa av en karta så ah det gick ju som det gjorde, gick typ vilse ett antal gånger sen mötte jag två killar som också skulle till dom kontrollerna som jag så hängde med dom xd hade jag inte gjort det så hade jag nog fortfarande varit ute i skogen och letat mig fram xD

tog inga bilder idag för var fullt upptagen med att hitta rätt xd
så får bli en tråk bild på mig ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0