Svaren på frågestunden!

Har helt glömt bort att svara på frågestunden
men svaren kommer här :)

hur mkt älskar du mig på en skala 1-10 ;)
Haaah , Den döh ;)

- Beno, en lätt 10 här dåva ;)

tjena tjejen! varför är du så söt för? <3 <3
- Det går la i släkten ? ;) nejmen du är söt silvia<3

Vad använder du för mascara ? :)
- Jag använder, The Colossal Volume Express Mascaran från Maybelline


är du nöjd med ditt utseende? :)
- Både ja och nej, vissa dagar är bättre än andra . Ibland så känner jag mig verkligen som skit och vill bara gå och lägga sig igen och slippa visa mig men ibland är jag faktiskt nöjd, så det beror helt och hållet på :)

är du kär just nu? :)
- Nej, kär kan jag inte säga att jag är :')

När kommer du HIT!?!!!
- Jo jag kommer till dig i sommar Jimmiiiiiiiie :DD

Kladdkaka eller muffins?!!!
- Båda? (a)

String eller hotpants?

- Man får finare rumpa i hotpants så det då !

nedsläppt eller uppsatt hår? varför?:)
hur många unika besökare har du per dag?:)

- Nedsläppt hår, för jag tycker det är finare. Men ibland så är det bara skönt att få undan allt hår och sätta upp det i en toffs :) ehm.. jag har inte så väldans många, men det går helt klar uppåt iallafall :)

åker du semester varje år, vilket land gillar du mest, vilka länder har du varit i och kan du vissa bilder?
- När jag var mindre, eller innan mamma och pappa skiljde sig så åkte vi på semester varje år och då åkte vi jämt till spanien för farmor och farfar har en lägenhet där, så jag gillar nog spanien mest :) Men kan la säga att vi åker utomlands varje sommar utan något litet undantag nu med. Jag har bara varit i Spanien, Turkiet och Tyskland, fast har dock varit i Spanien ca 11 gånger eller något så det är därför vi inte åkt till så många länder :) och klart jag kan visa bilder, men det kommer i ett annat inlägg :)

Är du bortskämmd? :)
- Nej bortskämd kan jag inte säga att jag är. För jag anser att om man är bortskämd så är man inte tacksam för det man får och man kräver massa saker från sina föräldrar och får man inte det så blir man tjurig osv. och man gör ingenting hemma utan får allt serverat. Men visst jag får det mesta jag vill ha men jag tjatar inte och jag är alltid tacksam för det jag får, så tolka det hur ni vill :)

Vad ska du göra i sommar ? ;pp
- Jaodu jag ska leva livet ? :DD men den 15 juni drar jag till spanien med mamma och alicia, det kommer nog bli det bästa på hela sommaren för det kommer bli sjuk bääst, men sen tar jag nog resten utav sommaren som den kommer, har inget mer planerat eller så men ska verkligen ha det awesome :DD

vet ju typ allt om dig men ah..
älskar du mig ?
hamburgare/pizza?
är du nöjd med dig själv och isf med vad mest ?
(a) <3

- Klart jag älskar dig gumman<3
hamburgare :j
jadå klart jag är nöjd med mig själv för man ska vara nöjd över det man har, men alla har komplex för vissa saker och det har även jag, men det jag är mest nöjd över är nog mina ögon och mitt hår typ :)

1.Gillar du någon?
2.Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
3.cola/sprite/fanta?
4.vilket föredrar du mest singel/förhållande?
5.är du oskuld?
:)<3

- 1. ja det gör jag :')
2. Ah det gör jag faktiskt
3. sprite och fanta exotic
4. Förhållande men det är klart att det även är skönt att vara singel med, så båda skulle jag nästan säga :)
5. nej det är jag inte :)

Har du nån gång tagit nakenbilder på dig själv o skickat till någon? :)

- Helt naken, nej det har jag inte :)

Röker du ? ^^
- Nej det gör jag inte, är duktig flicka you know ;)

Har du bra självförtroende? :*
och isåfall hur har du fått det så bra ?

- Svarar både ja och nej på den frågan med :) Självklart så har jag inte världens sämsta självförtroende men mitt självförtroende är heller inte det allra bästa, Men det har blivit sjukt mycket bättre än för något år sedan, då var jag osäker och visste inte hur jag skulle se ut eller bete mig, så jag har jobbat upp mitt självförtroende genom att helt enkelt lära mig att leva med mig själv och inte ta kretik från andra, det man har har man fått så det är inget man ska ändra på utan man får helt enkelt lära sig att älska sig själv :)

vad på ditt utseende är du mest nöjd med??
- Som jag sa innan så är det mina ögon och håret :)

Hur lång är du och hur mycket väger du ?
är du isf nöjd med det?

- Jag är ca. 168 och väger 50 kg :) jadå missnöjd kan jag inte vara men som sagt man kan aldrig bli helt nöjd heller :)

gillar du någon speciell just nu ?
- yes det gör jag!

hhur många personer har du haft sex med ? ;)

- Det är inget jag lägger ut här på bloggen'

Vad för slags killar fallaer du för när det gäller utseendet och personligheten?
- hmm.. jag faller för snygga solbrända killar med ett vitt fint leénde och ljusblå eller bruna ögon, verkligen sjukt hett ;o och personligen så tycker jag att en kille ska vara ödmjuk och snäll men även ha en egen vilja så han inte blir för tofflig och bara gör som jag vill, sedan ska han även inte vara för blyg utan väldigt pratglad osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0