Bilder från utomlands!

I frågestunden jag hade så var det någon som ville att jag skulle visa bilder från mina semestrar eller vad man ska säga, så tänkte göra det nu iallafall xd

Spanien år 2001!

bror & jag, fullt normal man är ja!





Spanien 2005!









Turkiet 2007!


vadå bleeka ;o










Spanien 2007!









Tyskland 2007!



Spanien 2008!










ajja har massor mer bilder men pallar inte lägga in mer nu, men nu har ni iallafall fått se en liten del utav alla bilder, säger bara en sak och det är att jag aldrig kommer att glömma dessa minnen och är verkligen sjukt taggad inför spanien nu i sommar med alicia :D:D

Kommentarer
Postat av: aLicia käLLström

Aw sjukt söta bilder :) och jag taggar spanien sjukt mycket!! :D

2011-05-25 @ 10:14:41
URL: http://aliciakallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0