10 sanningar om mig!

Jag hatar "" smileysen och tror ofta att folk som gör den är sura (a)
Jag står för allt jag säger och är därav väldigt ärlig utav mig!
Jag seriöst hatar personer som är sura och speciellt när de inte ens har en anledning till de!
Jag verkligen älskar att åka bil, låter kanske sjukt men då kan man verkligen bara sitta och tänka och slipper allt annat!
Jag hatar att prata irl med någon när det handlar om känslor lixom när något har hänt och så, det värsta jag vet, blir helt tyst och vet inte vad jag ska säga eftersom jag har väldigt svårt att sätta ord på mina känslor och vad jag känner, men vet även att det är mycketmycket bättre att prata mellan fyra ögon så ibland får man stå ut (:
Jag är oftast glad och försöker se allt från den positvia sidan :D
Jag hatar att såra folk men händer ofta att jag gör det ändå..
Jag verkligen älskar min klass, 9b är nog dom bästa som finns och det känns sjukt jobbigt att det bara är 1 månad kvar tills vi alla kommer skiljas åt :(
Jag är seriöst livrädd för spindlar!
Jag älskar verkligen kakor och bullar, gillar det tillochmed mer än godis, thihi sån tjockis är jag (a)<3

Kommentarer
Postat av: mathilda windell

sv: tack danni! <3

jag saknar dig också, det var sjuuukt länge sen vi träffades nu! :o :( <3

2011-05-09 @ 18:38:39
URL: http://mathildawindell.blogg.se/
Postat av: Emelie

omg vad söt du är ! :) hur många läsare har du ? :)

kram !

2011-05-10 @ 17:09:27
URL: http://emelieebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0