trött? ja ;o

Vaknade nyss och dagen eller natten igår var verkligen underhållande fast sjukt jobbigt tillslut
satt och snackade med claesson och ricard i skype hela natten typ
och ja det slutade med att dom satt och spammade hela min jävla facebook
så jag blockade dom, å dom bara wtf vad har hänt ? ;o
du finns inte på facebook längre, shit ;o
och jag fortsatte och låtsades å bah nej för ni har fuckat hela min facebook så jag kommer inte in
jag typ dog av skratt, men smarta som dom är så fattar dom ingenting xd
sen efter ett tag vart jag tvungen att berätta å yeees ni är väldig smarta (y)
Sen typ vid 5 somnade jag nästan vid datorn
så då var det bättre att sova och det gjorde jag, sjukt skönt verkligen xD
Men tack för kvällen pöjkaaaar, ni gjorde verkligen min natt :D




typ såhär såg det ut, fast detta var bara en liten del utav det
tror dom skrev mer än 100 inlägg i min logg och det har jag fått sitta och radera :(
men aja, dom är ju som dom är, but i like them anyway ;)<3


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du är ju inte lika konstig

2011-03-21 @ 22:34:38
Postat av: hei

Sexiga Pojkar de där

2011-03-21 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0