Svar :)

Anonym om Brb stan!:
Hejsan ! vad har du gör betyg och vilken linje ska du gå ? skulle vara tacksam för svaraet :)


svar: Jo just nu har jag 240 poäng tror jag att det är dvs. så har jag G i engelska, biologi och bild, MVG i idrott och hemkunskap och VG i resten utav ämnena. Är dock inte så jätte nöjd för jag vet att jag kan bättre och bildläraren kan ju bara ah dra ;o hade vg i 8an åså bara sänkte hon mig och har inte ens sagt varför ;o och vi har inte ens bild denna terminen så ah ;o men jaja jag är ändå nöjd och det vet jag att jag ska vara för jag kommer iallafall in på det jag vill och domma betygen kommer ju knappt synas för det är ju gymnasiebetygen som räknas sen i framtiden :) men kan la hoppas att jag höjs i något utav ämnena nu sista slutbetyget :)
Jaodu vilken linje jag ska gå? jag har sökt in till Samhällsvetenskapsprogrammet på sanda och även då utveckling innebandy och som 2a vård & omsorg på ed. Så det är dom två jag väljer på just nu :) men tror det blir samhäll för det är de jag lutar åt mest just nu :)
Hoppas du fick svar på de du ville :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0