Hej!

Dagen idag har varit väldigt bra,
vaknade vid 11 ungefär och då gick jag och syster ut och satte oss på balkongen, det var verkligen sjukt fint väder så det var jätte skönt :) känns verkligen att våren är påväg nu.
sen gick jag och syster ner till ztyle och åt mat
och sen åkte vi vidare till ikea och fikade där, dom har verkligen världens godaste bullar xd
När vi kom hem igen så blev det till att chilla och just nu sitter jag och kollar på solsidan, kärlek till det lixom :)
och fick nyss reda på att jag ska jobba på Ztyle ikväll
ganska surt men aja får ju goa pengar iallafall och det är ju nice
sen imorgon är det match mot JIK, är verkligen sjukt taggad för imorn ska vi vinna :D:D
men måste börja fixa mig åså nu,
vi hörs imon eller något puss (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0