16 mars 2011!

ahjo det nationella provet i fysik kan ju bara dra åt helvete..
det gick verkligen sämst för mig, var ju hur svårt som helst ;o
men det lustiga var att G frågorna var svåra ;o
och sen MVG frågan var lätt ;o hur fan har man tänkt då asså ;o
men aja får iallafall hoppas på att jag får godkänt åtminstonde!
och sen imorgon ska vi göra en laboration med
alltså palla -.-
men aja, kom hem från skolan typ nyss, ändå ganska chill dag förutom nationella.
sen om en halvtimme ska jag på utvecklignssamtal
Lycka till lixom (y) nej men det går bra :D
sen ikväll blir det träning och plugg.
men aja uppdaterar sen efter utvecklingsamtalet.
pusss <3


Kommentarer
Postat av: Beno :)

Min födelsedag då ? :'(

2011-03-16 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0