15 mars 2011!

så nu är jag äntligen hemma!
skööööööönt.
De nationella proven idag gick la bra, eller svenskan gick bra, engelskan gick skit dåligt ig typ :( nämen får la hoppas att jag får godkänt iallafall och matten gick jätte bra :D så jag är la ändå väldigt nöjd!
Ska snart åka hem till pappa för ska sova där inatt. så ikväll blir det att kolla på hockeyn och mysa
och HV måste verkligen vinna nu asså ;o
inte för att jag tror det precis men ändå!
och imon har vi nationellt prov i fysik
så måste la plugga på det meed ;o
shit assså det kommer gå sämst för hur fan kan man ha nationellt prov i fysik ?
alltså blöhöhöh ;o

Dagens outfit här dåva:





Kommentarer
Postat av: Olliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwwwwwwwweerrrrrrrrrr

Sööt as usual :D <3

2011-03-15 @ 20:41:07
Postat av: Häftig anonym kille (snygg)

Jag älskar din blogg! Så himla amazing, I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-21 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0