SPANIIIENNN :D

Hejjjj bloggen :D:D
allt är verkligen helt awesome här i SPANIEN :D:D
det är 35 grader i skuggan nästan varje dag och livet verkligen är sá sjukt bra som det kan bli :D
okej jag har bränt mig lite men fátt färg iallafall sá ah jag kommer verkligen vara brun när jag kommer hem kan jag säga :D
längtar hem lite faktiskt men inte till sveriges väder sá ska bli skönt att stanna här i en vecka till :D
men vet inre vad jag ska skriva nu bara det att allt är bäääst och jag tycker faktiskt lite synd om er där hemma i sverige ;) eller njaeee men när jag kommer hem sá lovar jag att ta med mig solen härifrán sá ni ocksá fár lite värme :D
men kanske skriver nán annan dag eller sen när jag kommer hem och dá lovar jag att uppdateringen ska bli 100 % bättre än den varit annars sá tar jag bort bloggen men ah vi fár se :D

blir ett trák inlägg eftersom att jag inte har nágra bilder
men puss`pá er iallafal :D:D:D:D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0