NANAN jag har världens sötaste lillasyster (L)

iiihh jag är verkligen sjukt jävla lycklig nu alltså
allt är verkligen helt perfekt och så för jag har fått en lillasyster (a)
så jääävla sööt asså, helt sjukt ;o
igår klockan 2 på dagen så åkte pappa och hans flickvän johanna in till sjukhuset och sen klockan 10 på kvällen kom hon (a)
tror hon ska heta olivia men dom är inte säkra än men hoppas på det iallafall
asså gud jag dör så jävla sööt är hon och hon har väldigt mycket hår på huvudet ;o ganska lustigt faktiskt eftersom att ingen utav mina syskon eller jag eller pappa eller johanna hade det när vi föddes ;o men aja gulligt iaf
asså nä kan inte förklara med ord hur sjukt glad jag är men ah jag längtar tills dom kommer hem från sjukhuset och det blir nog imorgon så ah då får man mysa ännu mer (a)
och btw, idag är det 1 vecka kvar tills vi är på liseberg med klassen
och sen är det 2 veckor kvar tills jag, alicia och mamma åker till spanien
asså gud allt är verkligen bäst just nu
men ah här kommer lite bilder på lillan då (a)






nawww! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0