onsdag & torsdag

okejjj det blev ingen bloggning igår (a) eller säger man bloggning ? hm.. (?!)
men iallafall i hm.. onsdags tror jag det var ?! ah jo då åkte jag och emma till Linköping för att träffa robban :D sjukt kul hade vi iallafall , vi drog runt på stan och chillade :D sedan blev robban emo så jag fick stå för underhållningen så jag satt och sjöng för dom båda ;o jag fick dom att skratta iallafall :j så en positiv sak där va :j
sen drog vi hem till huskvarna dåva och då gick vi och träffade amanda och ellie sen gick de hem och jag och emma gick upp till stensholm och chillade men ah :D

och igår drog jag till stan med emma och hanna tha carlgren :D
vi chillade där ett tag och åt/drack slush , asså åh älskar verkligen de (a)
sen åkte vi till Gränna för hade inget annat att göra så satt vi i hamnen och tog massa bilder, sjukt mysigt
sen drog vi hem och åt pizza , eller dom åt kebab och jag bara pommes (a)
efter att vi ätit upp så skyndade vi oss till ica för hanna skulle köpa choklad och jag tamponger, intressant att veta i know :jjj
när jag kom ut så stod älsklingen där och väntade på mig (a) så sött, han hade åkt från bankeryd till huskvarna bara för att träffa mig en liten stund innan jag åker (a)
just det, de har jag glömt att berätta, men jag ska iallafall åka till halmstad idag eller Båstad/Laholm ? säger mig inte så mycket men halmstad låter bra iallafall, så typ vid halv 4 kommer emil och bästabror och hämtar mig så drar vi ner till pappa, storasyster, lillasyster och johanna ah dit vi skulle för dom har varit där sen i onsdags :D
men ah det blir nog skit mysigt men kommer hem på söndag igen så :D

men det kommer nog inte bli någon uppdatering under helgen, men ah visar bilder och allt på söndag istället (a)
men här kommer iallafall bilder från onsdags och igår (a)

Linköping;

ah bra att han kan vara seriös på en enda bild -.-




Gränna med bästa:





www.seriösast.se




jag älskar er brudar (L)


Kommentarer
Postat av: Jaws

heta brudar som slicka på varandra^^

2011-10-19 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0