iiihihih :*

Hejj :D
detta inlägget är enbart till för att jimmy ska ha någonting att läsa :D
så ah vet inte vad jag ska skriva
men kan la berätta om vad jag gjort idag
fast nee för det är inte intressant för någon att läsa
så kan la säga att Jimmy äger rööööv för han är bäst ?!
och han ville visst veta vad jag kom in på för skola/linje och ja jag har ju glömt att säga de så kan ju ta det nu
Jag kom in på Samhällsvetenskapsprogrammet på Sandagymnasiet då även innebandy utveckling så det är chill :D
skolan börjar då den 22 augusti klockan 8.30 om någon ville anteckna elle så
ska faktiskt bli väldigt kul att börja gymnasiet
lixom en helt ny skola och att lära känna massa nytt folk
men nu kommer jag inte på något mer att skriva så jimmy hejdåååå :D
och bara för att du är töntig och inte har någon bild på dig själv så får jag la lägga in en bild på mig själv eftersom att du är min bloggcoatch och har sagt att det måste vara bilder så ah ;o


trött åså ? svar ja :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0