Spanien Bilder :D

Hejjj bloggen :D
har inte orkat uppdatera sedan jag kom hem från spanien,
kom hem i torsdags och då åkte jag till älsklingen och träffade honom
sen när jag kom hem drog jag ut och träffade emma, amanda och ellie, galeeet vad jag saknat dom ;o
på fredagen drog jag till tranås och haha ah väldig random men vi sov där tills lördag
sen igår kom älsklingen hit sen på kvällen gick jag ut och träffade hanna, emma, ellie, amanda, hanna och jakob :D
det är väl typ de som har hänt xd
men ah nu kommer iallafall bilder från spanien
får se hur många jag orkar lägga in för vi har nog tagit uppåt 1500 bilder men ah jag ska göra så gott jag kan xd

Alicia, jag och random i flyget påväg till Spanien!

framme på flygplatsen



Alexandra, syster, johnny och mammi



trött?


syster och jag (L)





påväg till lerbadet, en helt underbar upplevelse
det var 40 grader nere på botten i vattenet
40 grader, helt seriöst det var sjukt ;o





alicia, jag, syster, johnny & alexandra






lika ? nej :D

in tha pool :D






världens finaste storasyster ♥













kommer aldrig glömma denna kvällen , haha xd






alltså random ? xd

Stackars get, borde vara jobbigt ;)


bada i sangeria is tha shit!



Bananbåts time, sjukt jävla kul :DD







cute!


jag och sötnosen själv (L)






världens godaste kakor helt seriööst!







Gott att bränna rumpan (y)


























Jag och mammi (L)






Hemresan!









GRATTTTIIIIIS TILL ALLA NI SOM ORKAT KOLLA PÅ ALLA BILDER
VILL BARA SÄGA ATT JAG HAR HAFT VÄRLDENS UNDERBARASTE RESA
OCH ALICIA GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG MEST , DU GJORDE DEETTA TILL DE BÄSTA♥♥

de sista bilderna är på brännan, brun har jag iallafall blivit :D men har redan börjat fjälla bort massa :(






Pussssssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0