mhm

hej :)
ska snart dra till bion för att möta upp daniel där, så ska vi se poppes pingviner, hoppas den är bra men ah :)
sen åker vi hem till honom åså sover jag där tills lördag för han fyller år då så grattis till honom
sen får vi väl se vad vi gör på lördag och jag sover även där från lördag till söndag med för hans släkt kommer dit och han ville att jag skulle träffa dom typ, pinsamt men ah :)
aja jag orkar inte skriva mer nu för är inte på bra humör och tyvärr så går det ut över bloggen så förlåt
men kommer nog inte uppdatera mer under helgen eller jo sen när jag kommer hem på söndag så gör jag självklart det och då är jag på bättre humör får vi hoppas :)
Men ha en trevlig helg och allt
pussss (L)

tack gumman för du finns, jag älskar dig mest emma sågman♥

Kommentarer
Postat av: emma

2011-07-15 @ 19:28:22
URL: http://emmassagman.blogg.se/
Postat av: emma

naw älskling.

jag finns alltid där det vet du.

hör av dig !

älskar dig mest <3

2011-07-15 @ 19:29:10
URL: http://emmassagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0