i miss you..'

♥Tiden går allt längre å längre
och saknaden efter dig blir bara större
jag saknar tiderna med dig
jag saknar att få höra din röst
och att verkligen få höra din tröst
vi snackade nästan varje dag
men nu säger vi inte ens hej'
okej visst, vi har bara träffats en gång
men vi har snackat mer än i ett år
och du betydde verkligen mycket för mig
så snälla vad var det som gick fel?
jag har försökt att gå vidare, tro mig
men ändå så kommer du upp i mina tankar
jag kommer ihåg på midsommar
det var första gången vi prata i telefon
och den dagen glömmer jag aldrig
du sa att jag var något speciellt
och att du verkligen ville ha mig
men så blev det ju inte..
visst vi har bråkat ganska mycket
men det har bara varit om små saker
och vi har alltid blivit sams
men nu vet jag inte vad som har hänt
men dom få minnerna som vi har
dom kommer jag aldrig att glömma
och bara så du vet
så saknar jag dig så enormt mycket
du är verkligen världens finaste människa
både på utsidan och på insidan
du är helt klart en drömkille för mig
men tyvärr så förblir du nog bara en dröm

för du är en sån kille som jag inte kan få
och det får jag leva med
så ska försöka att gå vidare
men du var verkligen något speciellt..'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0