Hiss/Diss!


Musik- hur awesome är det inte med musik? tänk om världen skulle vara utan musik, hur kul hade det varit då? nä inte kul alls, och lixom tänk att se en film utan musik tillexempel en skräckfilm, den hade ju inte varit läskig alls för det är faktiskt musiken som gör den som läskigast, så musik är verkligen en hiss!

Systemkamera- åå vad jag verkligen älskar min systemkamera, bilderna blir verkligen sjukt bra och det är ju hur kul som helst att ta kort då!

Sommaren- jag längtar så enormt mycket till sommaren, fatta hur jävla gött det kommer att bli! slippa vintern och slippa att frysa, man slipper att tänka att man ska ha varma kläder på sig så man slipper att frysa. Tänk vad skönt att bara sätta på sig ett par kortbyxor och ett linne helt awesome, denna sommaren kommer verkligen att bli bäääst!


One piece till skolan- ja det säger sig la helt själv ? vissa av er tycker kanske att det är snyggt, okej visst en one piece dräkt kan vara snygg och mysig att ha på sig åså men att ha den i skolan? där går verkligen gränsen, shit något annat måste ni la ha som ni kan ta på er förutom en one piece till skolan?!

Gymnasieval- shit det är verkligen snart och jag har ingen aning om vart jag vill gå. Jag fattar inte att nu när jag är 15 år ska jag bestämma vad jag vill jobba med hela livet det är helt sick, så jävla stort steg. Okej jag kan ju gå något program som jag vill plugga vidare på sen på högskolan, men om jag tillexempel vill gå frisör som jag alltid har velat bli så är inte det högskoleförberedande så om jag nu går det har jag ingen antagan till högskolan så då måste jag vara frisör hela livet, så himla dåligt. Visst jag kan ju plugga upp massa ämnen åså så jag kan plugga vidare på högskolan, men vem fan orkar de? inte jag iaf.. så har inte en aning om vart jag ska gå nu!

Nationella prov- ja det säger väl sig själv?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Läste om dina gymnasieval om att du vill bli frisör. jag ska säga dig att alla linjer kan vara högskoleförberedande sen beror de på skolan mycket (:

jag går ju frisör på JohnBauer. var också osäker först för vill gå högskola men på johnbauer blir man frisör men på skolan får man högskoleförberedande kunskap och sen kan du också läsa till kurser.

jag till exempel skaläsa till matte c, svenska c och engelska c vilket räcker till högskola.

så väljer du frisör på johnbauer är det så (:



iallafall när jag sökte men hörde att de ska ändra massa saker men kolla upp det! (:

2011-02-16 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0