..

Hej ?
förlåt för jätte dålig uppdatering, men jag ska bli bättre jag lovar
har nog sagt de flera gånger, men nu ska jag verkligen försöka att ta tag i bloggen
men det har la inte hänt så jätte mycket sen senast jag skrev
eller förra helgen åkte vårat innebandylag till gothia
fett awesome var de, och jag saknar det redan :( vill verkligen tillbaka'
och ikväll blir de till att jobba på Ztyle,
syrran ska ha 20 års fest där, så det lär la bli lite kul
och ah syrran fyller 20 imorgon, så Grattis i förskott bästaste :D<3
men vet inte riktigt vad jag ska skriva mer
så lägger in lite bilder'







Kommentarer
Postat av: chantel<3

fin blogg :)<3

2011-01-17 @ 16:17:34
Postat av: lisa

fan va söt du är danni '

hihi , älskar dig sötnos <3

2011-01-19 @ 12:05:22
URL: http://lisaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0