Svar på tal :)



Hej hannah!
tack för ditt svar och ja det är som du säger att alla linjer kan vara högskoleförberedande, men det är inte lika lätt för oss som väljer i år. Det är massa saker som har ändrats så om jag nu väljer att gå frisör linjen så kommer jag att få läsa upp en massa ämnen och så men då får jag hoppa över lite av det praktiskta eller så, det är iallafall vad dom som jag har pratat med har sagt, och jag känner att jag inte riktigt är så studiemotiverad så att jag har orken att lägga ner flera timmar på att läsa till ett antal olika ämnen så att jag ska kunna söka in till högskolan efteråt. Men självklart så ska jag kolla upp detta lite bättre så att jag verkligen har fått rätt information, för som sagt frisör är något som jag alltid har velat bli!
men tack iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0