sovdax!

Om exakt 12 timmar i skrivande stund ska min debattartikel vara klar och inskickad
känner att jag har lagt ner väldigt mycket tid på denna , eller ah nästan då har skrivit 3 hela a4 blad på datorn utan stycken och allt, sammanlagt 1950 ord. Ska skriva klart det sista sen måste jag verkligen gå och lägga mig, känner att jag är för trött för att vara uppe men måste bara bli klar, det vet jag att jag inte kommer bli idag , men får fixa det sista imorgon typ dela in i stycken och så för ska som sagt inte gå till skolan för mår fortfarande inte riktigt bra
okej det här var ett väldigt onödigt inlägg
men ville iallafall bara säga godnatt till er alla som säkert ligger och sover nu :*
sån liten going! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0