remember those days..

jag har otroligt svårt för att gå och lägga mig, ska alltid hinna göra 1000 saker innan jag kommer i sängen och då blir det alltid att jag går och lägger mig sent och blir stressad för att jag inte hinner sova så länge och kan därför inte somna. Har inte sovit många timmar alls dom senaste nätterna, och känner att jag verkligen behöver sova ut, men eftersom jag har så gulliga bloggläsare som läser min blogg även fast jag knappt uppdaterar så tycker jag att jag är skylldig er ett inlägg nu innan jag ska sova och sen börja uppdatera lite bättre, det tummar vi på tycker jag (y)
imorgon börjar jag klockan 8 med träning på KFUM ååh orkar inte :(
men har typ bara 1 och 1 halv lektion därefter för ska till tandläkaren vid 2 så det blir ändå en ganska chill dag imorn :)
men ah jag uppdaterar mer imorgon för nu ska jag verkligen gå och lägga mig ,
godnatt alla kära bloggläsare!<3
good times!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0