God Jul alla fina!

God jul på er alla kära bloggläsare, blir nog det enda inlägget idag, eller blir kanske nåt mobilinlägg det vet man aldrig :)
vaknade iallafall kvart i sju idag ?!
blev helt chockad själv, men då satte jag iallafall på julkalendern för hade missat några avsnitt, så låg och kollade på 7 hela avsnitt och nu sitter jag och kollar på disenydax, hihi (A)
vid halv 1 idag ska vi till mormor och morfar och fira jul där med hela tjocka feta släkten, får väl hoppas att tomten kommer dit med ;)
sedan därefter åker vi hem till pappa så kommer farmor och farfar dit så firar vi där med, öppnar paket och så, så får väl hoppas att jag varit riktigt snäll i år så jag får många paket ;)
lite bilder från igår får ni iallafall, så får ni ha en riktigt underbar julafton allesammans! :D<3
fråga mig inte vad jag gör med munnen, haha
mobilnödar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0