ahrå!

Hemma från tandläkaren och skolan och allt vad dagen har innehållit
sitter här och väntar på att hanna ska smsa så vi kan bestämma hur vi ska göra, vi ska iallafall till stan/a6 och kolla på lite julklappar and so on :)
bättre att få det gjort och köpa nu i tid så man slipper jäkta sista veckan eller tillochmed sista dagarna
men ah vet inte vad jag ska skriva, måste iallafall plugga sen när jag kommer hem igen
har matte prov och kan typ ingenting woups!
ovanligt för mig att säga att jag inte kan matte för det är faktiskt mitt favoritämne för det är så himla lätt och jag har oftast väldigt enkelt att förstå matte
men nu vet jag inte vad som hänt, fattar typ ingenting (?!) eller jo men inte det senaste vi lärt oss
så det blir att plugga sen, kul liv lixom -.-
men aja här få ni en sjukt fin låt så länge, så uppdaterar jag nog sen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0