13 december=Lucia!

ganska chill dag i skolan idag, först hade vi spanska sen kollade på lucia framträdande och sedan hade vi matte och sen slutade vi :)
efter det drog jag till emma där även hanna var och vi skulle då plugga, men ah det blev inte så mycket utav det
så det slutade med att vi fixade oss och tog massa kort, töntar som vi är, haha
och just nu sitter jag här och försöker plugga igen
men går inget bra för kan inte komma igång, ska skriva en debattartikel om energi och hållbar utveckling, bara namnet får ju en att dö av uttråkhet :(
den ska va 3-4 sidor lång och jag har inte ens skrivit en halv, bra kämpat där ja!
men har iallafall fram tills fredag på mig, så jag ska väl lyckas med detta med
ååh saknar detta, saknar att vara brun :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0