Bad update? yes i know!

Hej typ ? :)
har inte haft tid att blogga för har haft ganska fullt upp, sen har jag inte orkat heller men aja det är en annan historia (a)
men kan la berätta lite kortfattat om vad som hänt de senaste dagarna :)

I Fredags åkte jag , älsklingen, hans familj och rasmus till liseberg och hade det super mys där och jag och älsklingen åkte allting, iihihi stolt här vava, haha men iallafall vi firade våran 2 månaders dag där , asså det är sjukt hur fort det har gått . Det var nog det bästa sättet att fira en två månaders dag någonsin, åka sagoslottet och allt shiit, hihih myyyyyyys (L) sen åkte vi hem åså sov jag hos älsklingen.

Lördagen åkte jag hem åså kom alicia till mig, har inte träffat henne på en månad nu så det var verkligen kul att få se henne igen, vi chillade galet och sen vid 11 på kvällen åkte vi till andreas på ekhagen och träffade honom, rasmus och erik, haha asså det är sjukt hur lama dom är xd speciellt rasmus men han gjorde våran kväll iallafall till det bästa :D sen åkte vi hem vid 3 tiden :D

Söndagen vaknade vi vid 2tiden för vi somnade kanske vid 6 eller vad det var och då fixade vi oss sen åkte vi till burger king för att träffa rasmus och älsklingen, haha de blev så sugna på burger king mat så de åker ända från bankeryd till ekhagen bara för att äta , HAHAH ! men sen drog vi hem till daniel och checkade film sen drog vi till domsands hamn , sjukt mys <3

Och Idag vaknade jag vid 12 och stack sen till farmor för att kolla på hennes nya lägenhet, sjukt fin asså . Efter det drog vi ner till ztyle och åt, sen blev det till att gå hem till pappa för att fixa mig, men inte så lätt när man inte har något smink där och har glömt sminket hemma hos mamma ;o men aja det löste sig tillslut. Efter att jag sminkat klart mig gick jag till cigarren för att träffa tony, längesen man såg den pöjken asså :D vi åkte till huskvarna och chillade där med några andra randoms , haha nämen chill var det iallafall :D
och nu sitter jag här hemma hos johanna, pappas flickvän :D

aja congratulations till alla ni som haft intresse för att läsa detta xd HAH
funderar på att kanske ta bort bloggen för har inget intressant att skriva längre, eller så ska jag byta design och fixa bloggen så blir det kanske lite roligare , får la seee de vettu :D
men aja ni får ha´t bra, pussssssssss :*♥

Kommentarer
Postat av: Nea:D

nej ta inte bort den, jag läser alltid alla inlägg även att dom är långa, jag gillar din blogg^^^

ta inte bort den, det gör inget om du inte uppdaterar så ofta:)

Kram^^^

2011-08-02 @ 09:51:22
URL: http://livetsomlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0