naw på lisas inlägg (L)

men ahh bara för lisas skull och alla andra som tjatar så ska jag bli bättre på att uppdatera,
ska åtminstone försöka med 1 inlägg per dag
men ahjo vi får la se hur det går xD

helgen har iaf varit sjukt bra
typ as chill åså,
i fredags var man med massa å chillade åså
och sen sov jag och julia hos emma,
på lördagen kom krille, beno och måns till huskvarna
och då drog vi ut och träffade dom och sedan stack vi till jönköping och chillade där
på källen gick jag hem till pappii och har sovit här inatt
och somsagt idag så är det typ hik-dagen eller något xd
inte för att jag vet vad som innebär med det men jaja det märker jag la :D

och ville bara säga att lisa är bäst!
hon finns alltid där när man behöver henne
och jag är verkligen sjukt glad att vi lärde känna varandra
jag säger bara att hon är världens sötaste och snällaste
och vi taggar gothia 2012 som fan :D
jag älskardejj gumman (L)



Kommentarer
Postat av: lisa

hihi , jag är redan taggad !

loveu <3

2011-04-03 @ 18:12:16
URL: http://lisaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0